Pozycjonowanie czyli skuteczny sposób na zwiększyć ruchu oraz sprzedaży

Pozycjonowanie stron www oraz szeroko pojęte działania w zakresie SEO doprowadzają do zwiększenia ruchu na stronie internetowej, co przekłada się później na zwiększenie sprzedaży. Osoby prowadzące strony oraz sklepy internetowe powinny się tym bliżej zainteresować, ponieważ pozycjonowanie może im przynieść wiele dobrego. Jak to wygląda …

Poznaj szczegóły

Pozycjonowanie stron – kiedy są widoczne efekty?

Najczęściej zadawanym pytaniem przez przeciętnego klienta jest to, kiedy są widoczne pierwsze efekty pozycjonowania strony i jak długo trwa taki proces. Zazwyczaj właściwą odpowiedzią jest stwierdzenie, że osiągnięcie optymalnych wyników działania strategii zależy przede wszystkim od opracowanej dla niej strategii. To z kolei uzależnione jest …

Poznaj szczegóły

Czy warto promować się w grupach Facebooka?

Social media to najsilniejsze narzędzie marketingowe, które pozwala na dotarcie do osób z całego świata. Prymusem w tym zakresie niezmiennie jest Facebook. Jak dotąd królowały na nim strony, jednak Mark Zuckerberg sugeruje, że w przyszłości (jeżeli jeszcze nie) ich funkcję przejmą grupy. Chcesz się dowiedzieć …

Poznaj szczegóły

Co to jest agencja interaktywna?

Budowanie wizerunku to jeden z pierwszych elementów, na które powinna zwrócić uwagę firma, która próbuje przekonać do siebie odbiorców. Obecnie rynek dosłownie w każdej branży jest niemal zapchany produktami czy usługami. Konsumenci mają bardzo duży wybór, co dla nich na pewno działa korzystnie. Jednak przed …

Poznaj szczegóły

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Agencja eventowa podpowiada, jak przygotować event roku! Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój …

Poznaj szczegóły

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda …

Poznaj szczegóły