Visa CheckOut – sprawdź, czym jest i w jaki sposób może wpłynąć na konwersję

Visa CheckOut – sprawdź, czym jest i w jaki sposób może wpłynąć na konwersję
5 (100%) 1 vote

Zakupy w Sieci są coraz bardziej popularne. Możemy robić je bez wychodzenia z domu, bardzo szybko porównywać oferty kilku sklepów i zamawiać z dostawą pod same drzwi. To właśnie wygoda sprawia, że sprzedaż on-line zwiększa się z roku na rok.

Dla internetowych przedsiębiorców to świetna wiadomość, ale czy na pewno? W związku z rosnącą popularnością e-sklepów w branży tej rośnie też konkurencja. Do przyciągnięcia klienta nie wystarczy jedynie dobra reklama, należy zadbać także o jego wygodę. W tym wypadku pomocne może być wprowadzenie dodatkowej formy płatności – Visa CheckOut.

Co to właściwie jest?

Visa CheckOut pojawiła się w naszym kraju dwa lata temu, wtedy korzystało z niej niewiele sklepów, teraz jednak ich grono znacznie się powiększyło. Skąd rosnąca popularność tego rozwiązania? Korzystając z Visa CheckOut podczas płacenia za zakupy klienci będą proszeni o podanie swojego loginu i hasła do usługi. Znacznie ułatwi to całą transakcję i pomoże uniknąć bardzo nielubianego dodawania danych (do tej pory) niezbędnych przy dokonywaniu płatności. Co ważne, rozwiązanie to jest całkowicie bezpieczne. Twórcy systemu zastosowali wiele zabezpieczeń, które uniemożliwią użycie karty osobie nieupoważnionej. Założenie konta Visa CheckOut zajmuje tylko chwilę. Wystarczy zarejestrować się na stronie usługi, wypełnić formularz i podpiąć kartę.

Zalety dla sprzedawców

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że klienci lubią mieć wybór. Kwestia ta dotyczy również form płatności. Obecnie coraz rzadziej wykorzystuje się przelewy tradycyjne. Zastępują je tak zwane szybkie płatności, jak BLIK czy właśnie Visa CheckOut. Druga z wymienionych form dokonywania opłat może mieć bardzo pozytywny wpływ na zwiększenie konwersji w sklepie. Okazuje się bowiem, że klienci, którzy z niej korzystają, dokonują zakupu 30% częściej od użytkowników innych metod płatności. Zaskakiwać może także porównanie współczynnika konwersji dla obu tych grup. Jest on aż o 51% większy u użytkowników Visa. Na podstawie tych danych z łatwością można stwierdzić, jak opłacalne dla sklepu on-line może być wprowadzenie tej formy płatności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *