USc-Projekt-bez-nazwy-(3)
Zobacz również
Jak podróżuje współczesny senior?
Z badania Funduszu Hipotecznego DOM wynika, że co piąty senior nie przeznacza żadnych pieniędzy „na przyjemności”. Co trzeci (33 proc.) deklaruje, że wydaje na ten cel poniżej 100 zł miesięcznie. Najczęstsze formy spędzania wolnego czasu wśród emerytów to czytanie książek i gazet (86 proc.), oglądanie …
Smartfony Samsunga – co zrobić w przypadku usterek?
Samsung jest od lat uznaną marką na rynku smartfonowym. W 2020 roku nadal był liderem polskiego rynku – aż 21,9% użytkowników posiadało urządzenie od koreańskiego producenta. Nic dziwnego, bo cechują się solidnym wykonaniem, długą żywotnością, jakością i przy tym atrakcyjną ceną w porównaniu do bezpośredniej …
Budowanie rozpoznawalności marki z agencją PR – jak wyglądają działania?
Większa rozpoznawalność marki oznacza wzrost zysków firmy. Jak osiągnąć ten cel? W wypromowaniu Twojego biznesu wesprą Cię specjaliści z agencji PR. Zobacz, jakie działania mogą oni podjąć, aby Twoja firma umocniła swoją pozycję na rynku.