Książki marketingowe, które poszerzą Twoje horyzonty

Marketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie rozwoju firm, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie świadomości marki. Krótko mówiąc, specjaliści od marketingu są odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści, interakcję z klientami, generowanie ruchu …

Poznaj szczegóły

Czy e-mail marketing jest dalej skuteczny?

Dane pokazują, że ponad 2 miliardy ludzi korzysta z mediów społecznościowych co miesiąc, więc firmy starają się skupić wiele wysiłków marketingowych na kultywowaniu swojej obecności w Internecie. Błędem jest jednak sądzić, że media społecznościowe to jedyny sposób dotarcia do konsumentów.

Poznaj szczegóły

Sztuka e-mail marketingu

Wkroczyliśmy w XXI wiek zastając świat bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie plusy i minusy. I właśnie, aby z nich korzystać, każdy biznesmen powinien być „na fali” z nowinkami.

Poznaj szczegóły