Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym

Czytaj dalej

Kiedy warto zdecydować się na usługi agencji reklamowej?

Zwiększenie ekspozycji marki jest kluczowe dla jej ciągłego rozwoju. Podjęcie decyzji o współpracy z agencją to jednak duże wyzwanie, wymagające przeanalizowania sytuacji swojej firmy. Aby wiedzieć, czy zaplanowana strategia marketingowa jest potrzebna, warto zaznajomić się z tym, co agencja reklamowa

Czytaj dalej

Jak dać się znaleźć klientom w sieci

Tworząc firmę chcemy mieć jak najwięcej klientów. Jednym z najlepszych miejsc do promocji swojego biznesu jest stworzenie strony internetowej. Pozwala to na dotarcie do potencjalnych kontrahentów na wiele różnych sposobów. Niestety, nie istnieje jednoznaczny przepis na dotarcie do klienta. Są

Czytaj dalej

Dobre widoki na przyszłość

Bez reklamy trudno obecnie sobie wyobrazić jakąkolwiek działalność. Handel, usługi, czy też przedsięwzięcia kulturalno-społeczne muszą dotrzeć do swoich potencjalnych odbiorców oraz odbiorczyń. Możemy dysponować najlepszym produktem, czy też ideą ale jeśli odpowiednio ich nie nagłośnimy, przepadniemy w morzu propozycji. Rynek

Czytaj dalej

Teksty reklamowe – dowiedz się jak zainteresować klienta!

Każdy właściciel firmy chce tak korzystnie przedstawić swoją ofertę, by klient nie mógł jej się oprzeć. Jednak jak stworzyć tekst sprzedażowy, który jest skuteczny i prezentuje unikalną wartość oferty? W tym artykule przyjrzeliśmy się najważniejszym zasadom pisania tekstów reklamowych –

Czytaj dalej