Kilka powodów, dla których Twoja firma powinna inwestować w wydarzenia, w tym konferencje

Planowanie wydarzeń wymaga dużo pracy. Niezależnie od tego, czy organizujesz duże wydarzenie, event biznesowy typu konferencja czy tylko małą prezentację, Twoja firma może wiele zyskać. Jeśli nie możesz się zdecydować, czy zainwestować w wydarzenia, poznaj  pięć powodów, które udowodnią Ci

Czytaj dalej

Książki marketingowe, które poszerzą Twoje horyzonty

Marketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie rozwoju firm, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie świadomości marki. Krótko mówiąc, specjaliści od marketingu są odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści,

Czytaj dalej

Kiedy warto zdecydować się na usługi agencji reklamowej?

Zwiększenie ekspozycji marki jest kluczowe dla jej ciągłego rozwoju. Podjęcie decyzji o współpracy z agencją to jednak duże wyzwanie, wymagające przeanalizowania sytuacji swojej firmy. Aby wiedzieć, czy zaplanowana strategia marketingowa jest potrzebna, warto zaznajomić się z tym, co agencja reklamowa

Czytaj dalej

Czy powinieneś zatrudnić agencję marketingu cyfrowego?

Większość firm nie ma budżetu na zatrudnienie zespołu marketerów. Istnieje również wiele innych powodów, dla których zatrudnianie zespołu jest trudne. Przedstawię kilka różnych powodów, które warto wziąć pod uwagę, rozważając zatrudnienie zewnętrznej pomocy w zakresie marketingu cyfrowego.

Czytaj dalej

Poznaj zasady marketingu – szkolenia z marketingu to dają

Większość dzisiejszych firm, od start-upów po duże korporacje, polega na swoich pracownikach, którzy nauczą się i wdrażają zasady oraz reguły skutecznego marketingu. Wiele firm decyduje się na to poprzez seminaria, książki, szkolenia i kursy online. Chociaż te podejścia mogą wydawać

Czytaj dalej

Agencja social media, czyli czy warto postawić na promocję w Internecie

Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę we współczesnym świecie. Wie o tym każda agencja social media. Warszawa i inne miasta mają najwięcej specjalistów od promowania się w sieci. Na czym polega taka kampania reklamowa i czy warto w nią inwestować?

Czytaj dalej

Influencer marketing – sprawdź, dlaczego warto na niego postawić w tym roku!

Popularność mediów społecznościowych z roku na rok nieustannie rośnie, dzięki czemu influencerzy mogą traktować działania w internecie jako pełnoprawny zawód. Warto wziąć pod uwagę ich siłę przekazu podczas budowania wizerunku firmy – sprawdź, dlaczego to takie opłacalne!

Czytaj dalej