Influencer marketing – sprawdź, dlaczego warto na niego postawić w tym roku!

Popularność mediów społecznościowych z roku na rok nieustannie rośnie, dzięki czemu influencerzy mogą traktować działania w internecie jako pełnoprawny zawód. Warto wziąć pod uwagę ich siłę przekazu podczas budowania wizerunku firmy – sprawdź, dlaczego to takie opłacalne!

Poznaj szczegóły

Czy e-mail marketing jest dalej skuteczny?

Dane pokazują, że ponad 2 miliardy ludzi korzysta z mediów społecznościowych co miesiąc, więc firmy starają się skupić wiele wysiłków marketingowych na kultywowaniu swojej obecności w Internecie. Błędem jest jednak sądzić, że media społecznościowe to jedyny sposób dotarcia do konsumentów.

Poznaj szczegóły

Do czego może służyć email marketing?

Profesjonalny email marketing to nie wysyłanie przypadkowych wiadomości z informacją handlową (czytaj: reklamą). To przemyślana, zaplanowana i realizowana według ustalonych założeń komunikacja z odbiorcami. Mam nadzieję, że w tym momencie jesteś już przekonany o tym, że warto włączyć email marketing do działań marketingowych Twojej firmy.  …

Poznaj szczegóły

Co to są „zimne telefony” i w jaki sposób je ocieplić?

Wśród różnych metod dotarcia do nowych klientów, tzw. zimne telefony budzą najwięcej obaw wśród specjalistów zajmujących się marketingiem. Nic dziwnego – często uznawane są przez Klientów za nachalne, a przez to nieskuteczne. Ale zimne telefony można ocieplić! W jaki sposób to zrobić?

Poznaj szczegóły

Jak skutecznie reklamować restaurację?

Branża gastronomiczna to branża pełna wyzwań dla marketingowców – w końcu konkurencja jest ogromna. Dobrze zaplanowana strategia, wykorzystująca wiele płaszczyzn i docierająca do różnych grup docelowych, pozwala osiągnąć sukces, jakim jest restauracja wypełniona klientami po brzegi. W poniższym artykule podpowiadamy, jak to osiągnąć.

Poznaj szczegóły

Sztuka e-mail marketingu

Wkroczyliśmy w XXI wiek zastając świat bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie plusy i minusy. I właśnie, aby z nich korzystać, każdy biznesmen powinien być „na fali” z nowinkami.

Poznaj szczegóły