Influencer marketing – sprawdź, dlaczego warto na niego postawić w tym roku!

Popularność mediów społecznościowych z roku na rok nieustannie rośnie, dzięki czemu influencerzy mogą traktować działania w internecie jako pełnoprawny zawód. Warto wziąć pod uwagę ich siłę przekazu podczas budowania wizerunku firmy – sprawdź, dlaczego to takie opłacalne!

Trafisz do odbiorców, do których sam byś nie dotarł

Powiedzmy sobie szczerze: jeśli przykładowy odbiorca nie jest zainteresowany tematyką Twojej strony czy sklepu, po prostu ich nie odwiedzi, nawet, jeśli zobaczy ciekawą reklamę. Jeśli jednak Twoja firma zostanie mu polecona przez osobę, która jest dla niego inspiracją – sprawa może wyglądać zupełnie inaczej.

Właśnie dlatego rola chętnego do współpracy influencera może być tak istotna przy skutecznej promocji Twojej marki. Internetowe osobistości zainteresują Twoim produktem osoby, które normalnie przeszłyby obojętne obok zwykłej, tradycyjnej reklamy. Fani influencerów po prostu cenią sobie słowa i opinie swoich ulubieńców!

Dotrzesz ze swoją marką do wszystkich kanałów przekazu

Weźmy pod uwagę popularne tradycyjne formy przekazu: prasę lub telewizje. A teraz pomyślmy o tym, że istnieją ludzie, którzy czytają wyłącznie gazety lub korzystają wyłącznie z telewizora. Nie wszyscy korzystają przecież ze wszystkich form przekazu jednocześnie.

Internet wygląda bardzo podobnie. Nie wszyscy korzystają z tych samych mediów społecznościowych – niektórzy wybierają Facebooka, inni wolą korzystać z Instagrama, Snapchata lub Twittera. Nie brakuje również osób, które w ogóle nie mają social mediów i czytają jedynie wpisy blogowe.

Influencer, który posiada różne media społecznościowe, dotrze więc do jak największego grona osób właśnie przez dużą ilość możliwych kanałów przekazu: zarówno do osób, które lubują się w zdjęciach, jak i do tych, którzy wolą czytać krótkie tweety. Jeśli interesuje Cię taka współpraca, sprawdź ofertę agencji influencer marketingu, która zwerbuje sławne osoby chętne do promocji Twojej marki.

Kreując pozytywny wizerunek firmy w nowoczesnym świecie, powinno zwrócić się uwagę na siłę internetowego przekazu – współpraca z influencerem może więc okazać się strzałem w dziesiątkę!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *