Tożsamość, wizerunek marki. Czym jest tożsamość marki?
Wizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Read moreWizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Read moreAgencja eventowa podpowiada, jak przygotować event roku! Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania
Read moreW ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego
Read moreMarketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie
Read moreZwiększenie ekspozycji marki jest kluczowe dla jej ciągłego rozwoju. Podjęcie decyzji o współpracy z agencją to jednak duże wyzwanie, wymagające
Read moreWiększość odbiorców medialnego przekazu należy do wzrokowców. Co to znaczy? Znaczy to, że w pierwszej kolejności odbierają przekaz wzrokowo a
Read moreWielu doradców biznesowych preferuje pracę na własną rękę od bycia zatrudnionym na pełen etat w firmie konsultingowej. Freelancerzy, bo tak
Read moreBillboard reklamowy to jedna z najprostszych, a zarazem najskuteczniejszych form reklamy. O jego skuteczności decyduje jednak kilka kwestii, wśród których
Read moreSmycze reklamowe to bardzo lubiany i niezwykle popularny gadżet. Sięgają po nie chętnie firmy poszukujące tanich, uniwersalnych nośników swojego logo.
Read moreProces lokalizacji/tłumaczenia strony internetowej staje się coraz ważniejszy. Oferta konkurentów ma na celu udoskonalenie naszej własnej. Z tego powodu nie
Read more