Smycze z nadrukiem nie tylko do kluczy. Oto zastosowania smyczy, o których nie wszyscy wiedzą

Smycze reklamowe to bardzo lubiany i niezwykle popularny gadżet. Sięgają po nie chętnie firmy poszukujące tanich, uniwersalnych nośników swojego logo. Poza tym smycze sprawdzają się na przeróżnych eventach oraz mogą być dodatkiem do zakupionego towaru. Z kolei osoby obdarowane tego typu akcesoriami doceniają prostotę i poręczność smyczy, a przede wszystkim możliwość ich wykorzystania na wiele różnych sposobów. Jeśli zastanawiasz się, czy sięgnąć po takie właśnie gadżety reklamowe dla swojej firmy, to, jak można wykorzystać smycze na co dzień, z pewnością cię przekona.

Smycze reklamowe do identyfikatora – niezastąpione na konferencjach, szkoleniach i innych eventach

Zacznijmy od klasyki, jaką są smycze reklamowe z nadrukiem przyczepione do identyfikatora lub innego dokumentu. Podczas szkoleń, konferencji, czy innego typu eventów organizowanych przez firmę takie gadżety są wprost niezastąpione. Sprawdzają się podczas wydarzenia, a po nim chętnie zabierane są przez uczestników do domu, czy do pracy. Wtedy mogą zyskać nowe zastosowanie. Najczęściej przyczepiamy taką smycz do kluczy.

Smycz można zaczepić także do karty dostępu, jaką posługujemy się w biurze, gdzie funkcjonuje elektroniczny system kontroli wejść i wyjść. Karta nawet jeśli wyślizgnie nam się z rąk, będzie bezpieczna, nie zgubi się, a w torebce będzie łatwiejsza do odnalezienia. To świetna alternatywa dla kart i identyfikatorów na tzw. żabce, która przyczepiana do ubrań może niszczyć tkaniny.

Smycz przyczepiona do telefonu sprawia, że łatwiej go znaleźć w torebce lub plecaku

Wszyscy znamy tę sytuację, gdy dzwoni telefon, a my nie możemy go odszukać w torbie lub plecaku, wśród wielu innych przedmiotów. Smycz zaczepiona do urządzenia zdecydowanie ułatwia szybkie i sprawne dotarcie do niego. To trochę tak, jak po nitce do kłębka, tylko tutaj po lince do smartfona. Dodatkowo, smycz sprawdzi się, jako zabezpieczenie telefonu przed wypadnięciem, np. podczas spaceru.

Jeśli tylko sięgniemy po smycz w kolorze, który będzie dobrze komponował się z obudową lub etui telefonu, całość stworzy atrakcyjne połączenie, a sam wygląd smyczy reklamowej może stanowić w takim przypadku realną wartość dodaną.

Smycz z linką na pendrive’a lub kablem do ładowania telefonu

Wśród szczególnie popularnych zastosowań smyczy reklamowych, w ostatnim czasie wymienia się m.in. wygodne i bezpieczne zaczepianie pendrive’a na linkę, w jaką wyposażone są te gadżety. Coraz mniejsze modele pamięci USB niezwykle łatwo zgubić, chyba, że zostaną zaczepione właśnie na taką smycz. Inna propozycja to smycz z dodatkową końcówką, która zamienia gadżet w kabel do ładowania telefonu.

Niezależnie od wybranego wariantu, z pewnością warto postawić na takie rozwiązanie „2w1”. Przekaz reklamowy lub logo firmy może znaleźć się w takim rozwiązaniu zarówno na smyczy z nadrukiem, jak i na pamięci U

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *