Jak agencja Shopify zwiększy sprzedaż w Twoim sklepie? 2 sposoby

Rynek e-commerce niesamowicie urósł w ciągu ostatnich lat i dalej się rozwija. To jedna z tych branż, która zapewnia duże zyski i nie ma wysokiego progu wejścia. Już teraz możesz wejść na platformę Shopify i za kilka godzin będziesz miał swój sklep internetowy. Shopify to …

Poznaj szczegóły

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda …

Poznaj szczegóły

Budowanie rozpoznawalności marki z agencją PR – jak wyglądają działania?

Większa rozpoznawalność marki oznacza wzrost zysków firmy. Jak osiągnąć ten cel? W wypromowaniu Twojego biznesu wesprą Cię specjaliści z agencji PR. Zobacz, jakie działania mogą oni podjąć, aby Twoja firma umocniła swoją pozycję na rynku.

Poznaj szczegóły

Influencer marketing – co warto o nim wiedzieć?

Influencer marketing to w ostatnich latach prężnie rozwijający się obszar marketingu. Marki coraz częściej doceniają i podejmują współpracę z vlogerami, blogerami oraz streamerami. Co warto wiedzieć o influencer marketingu? Czy taka forma współpracy faktycznie może przełożyć się długofalowo na wyniki sprzedażowe, czy to tylko chwilowy …

Poznaj szczegóły

Influencer marketing – sprawdź, dlaczego warto na niego postawić w tym roku!

Popularność mediów społecznościowych z roku na rok nieustannie rośnie, dzięki czemu influencerzy mogą traktować działania w internecie jako pełnoprawny zawód. Warto wziąć pod uwagę ich siłę przekazu podczas budowania wizerunku firmy – sprawdź, dlaczego to takie opłacalne!

Poznaj szczegóły