Smycze z nadrukiem nie tylko do kluczy. Oto zastosowania smyczy, o których nie wszyscy wiedzą

Smycze reklamowe to bardzo lubiany i niezwykle popularny gadżet. Sięgają po nie chętnie firmy poszukujące tanich, uniwersalnych nośników swojego logo. Poza tym smycze sprawdzają się na przeróżnych eventach oraz mogą być dodatkiem do zakupionego towaru. Z kolei osoby obdarowane tego typu akcesoriami doceniają prostotę i …

Poznaj szczegóły

Facebook jako narzędzie pracy

Statystyki potwierdzają, że na dowolnej stronie internetowej człowiek spędza około 10 sekund, natomiast na Facebooku aż 20 minut. Facebook ma ponad 350 milionów aktywnych użytkowników, co odpowiada liczbie ludności Stanów Zjednoczonych. Ponadto zajmuje drugie miejsce, zaraz za Google, w rankingu najpopularniejszych stron internetowych na świecie.

Poznaj szczegóły

Czy powinieneś zatrudnić agencję marketingu cyfrowego?

Większość firm nie ma budżetu na zatrudnienie zespołu marketerów. Istnieje również wiele innych powodów, dla których zatrudnianie zespołu jest trudne. Przedstawię kilka różnych powodów, które warto wziąć pod uwagę, rozważając zatrudnienie zewnętrznej pomocy w zakresie marketingu cyfrowego. Potrzebujesz obecności cyfrowej i nie możesz zrobić tego …

Poznaj szczegóły

Budowanie rozpoznawalności marki z agencją PR – jak wyglądają działania?

Większa rozpoznawalność marki oznacza wzrost zysków firmy. Jak osiągnąć ten cel? W wypromowaniu Twojego biznesu wesprą Cię specjaliści z agencji PR. Zobacz, jakie działania mogą oni podjąć, aby Twoja firma umocniła swoją pozycję na rynku.

Poznaj szczegóły

Skuteczne sposoby reklamowania firmy

Właściwa reklama przedsiębiorstwa jest dziś jedyną drogą do zwiększenia sprzedaży w firmie. Jeśli chcesz, by Twoja marka stała się konkurencyjna na rynku, spraw, żeby była rozpoznawalna. Nie da się ukryć, że najskuteczniejszym kanałem reklamowych jest obecnie Internet. Żadne inne narzędzie nie ma takiego zasięgu. Dzięki …

Poznaj szczegóły

Jak dać się znaleźć klientom w sieci

Tworząc firmę chcemy mieć jak najwięcej klientów. Jednym z najlepszych miejsc do promocji swojego biznesu jest stworzenie strony internetowej. Pozwala to na dotarcie do potencjalnych kontrahentów na wiele różnych sposobów. Niestety, nie istnieje jednoznaczny przepis na dotarcie do klienta. Są jednak sposoby, które podpowiadają jak …

Poznaj szczegóły

Influencer marketing – co warto o nim wiedzieć?

Influencer marketing to w ostatnich latach prężnie rozwijający się obszar marketingu. Marki coraz częściej doceniają i podejmują współpracę z vlogerami, blogerami oraz streamerami. Co warto wiedzieć o influencer marketingu? Czy taka forma współpracy faktycznie może przełożyć się długofalowo na wyniki sprzedażowe, czy to tylko chwilowy …

Poznaj szczegóły

Rola serwisów społecznościowych w dotarciu do nowego klienta

Reklamy paid social to stosunkowo młoda, choć prężnie rozwijająca się dziedzina. Stanowią odpowiedź na potrzeby marketingowe, skupione na coraz popularniejszych mediach społecznościowych. Korzystają z nich nie tylko osoby młode, ale także starsze, przez co krąg odbiorców contentu sukcesywnie się poszerza. Dlaczego warto inwestować w tę …

Poznaj szczegóły