Pozycjonowanie czyli skuteczny sposób na zwiększyć ruchu oraz sprzedaży

Pozycjonowanie stron www oraz szeroko pojęte działania w zakresie SEO doprowadzają do zwiększenia ruchu na stronie internetowej, co przekłada się później na zwiększenie sprzedaży. Osoby prowadzące strony oraz sklepy internetowe powinny się tym bliżej zainteresować, ponieważ pozycjonowanie może im przynieść

Czytaj dalej

Pozycjonowanie stron – kiedy są widoczne efekty?

Najczęściej zadawanym pytaniem przez przeciętnego klienta jest to, kiedy są widoczne pierwsze efekty pozycjonowania strony i jak długo trwa taki proces. Zazwyczaj właściwą odpowiedzią jest stwierdzenie, że osiągnięcie optymalnych wyników działania strategii zależy przede wszystkim od opracowanej dla niej strategii.

Czytaj dalej

Czy powinieneś zatrudnić agencję marketingu cyfrowego?

Większość firm nie ma budżetu na zatrudnienie zespołu marketerów. Istnieje również wiele innych powodów, dla których zatrudnianie zespołu jest trudne. Przedstawię kilka różnych powodów, które warto wziąć pod uwagę, rozważając zatrudnienie zewnętrznej pomocy w zakresie marketingu cyfrowego.

Czytaj dalej

Co to jest SEO (pozycjonowanie) i dlaczego jest to ważne dla Twojej firmy?

Search Engine Optimization (SEO) odnosi się do metody stosowanej do zwiększenia pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP) w Google. Opracowanie strategii pozycjonowania dla Twojej firmy może pomóc przyciągnąć klientów do Twojej witryny, a także zwiększyć sprzedaż i przychody.

Czytaj dalej

Landing page a pozycjonowanie stron internetowych

Landing page, czyli strona docelowa, jest coraz chętniej stosowana w trakcie różnorodnych kampanii internetowych. Umiejętne jej użycie potrafi przynieść zaskakujące efekty nie tylko zwiększające sprzedaż czy też grono zadowolonych klientów, lecz także wspierające pozycjonowanie stron danej marki. Czym jest landing

Czytaj dalej