Co to jest SEO (pozycjonowanie) i dlaczego jest to ważne dla Twojej firmy?

Search Engine Optimization (SEO) odnosi się do metody stosowanej do zwiększenia pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP) w Google. Opracowanie strategii pozycjonowania dla Twojej firmy może pomóc przyciągnąć klientów do Twojej witryny, a także zwiększyć sprzedaż i przychody.

Poznaj szczegóły

Jak dobrze określić grupę docelową? Poradnik dla początkujących marketerów

Określenie grupy docelowej dla oferowanych w sklepie produktów nie jest proste. Można zrobić pewne założenia, jednak teoria często rozmija się z praktyką, w związku z tym wymyślono narzędzia, które umożliwią lepsze i szybsze ustalenie grupy docelowej. Pomagają w tym kampania remarketingowa i listy remarketingowe, dzięki …

Poznaj szczegóły

Landing page a pozycjonowanie stron internetowych

Landing page, czyli strona docelowa, jest coraz chętniej stosowana w trakcie różnorodnych kampanii internetowych. Umiejętne jej użycie potrafi przynieść zaskakujące efekty nie tylko zwiększające sprzedaż czy też grono zadowolonych klientów, lecz także wspierające pozycjonowanie stron danej marki. Czym jest landing page oraz o czym należy …

Poznaj szczegóły

Jak poprawić jakość strony internetowej?

Stworzenie czytelnej i funkcjonalnej strony to nie lada wyzwanie. Każdy przedsiębiorca wie jednak, jak ważnym jest to, by strona WWW jego firmy spełniała te kryteria. Oprócz tych dwóch zasad powinniśmy wziąć także wiele innych, które w znacznym stopniu mogą poprawić jakość naszej witryny.

Poznaj szczegóły