Dlaczego popularna jest migracja do Shopify?

Wiele firm działających w branży e-commerce z różnych powodów decyduje się na migrację sklepu internetowego. To jeden z kluczowych kroków w tym wymagającym biznesie. Oczywiście pojawia się też szereg dylematów – począwszy od tego, jaką platformę wybrać, a skończywszy na stronie technicznej. Kluczowymi aspektami wydaje się zachowanie ruchu organicznego, jak najszybsze przywrócenie sprzedaży oraz oczywiście bezproblemowe działanie sklepu online.

Kiedy warto pomyśleć o migracji sklepu?

Dla wielu klientów migracja do Shopify to postawienie na nową jakość i rozwiązania dopasowane do niewątpliwie rosnących potrzeb. Przed tym procesem należy jednak zadbać o rozwijanie nowego systemu, tworzenie nowego wyglądu graficznego, dodawanie nowych funkcjonalności. Klienci mogą wybrać platformę e-commerce typu SaaS lub Open Source. Następnie przenoszą treści – na przykład opisy produktów, kategorii, blog czy też strony informacyjne. Często konieczna jest także migracja zamówień, bazy klientów oraz stworzenie mapy przekierowań 301, jeśli nie można zachować adresów URL. Optymalizacji będzie wymagać SEO na nowej stronie internetowej oraz feedy produktowe dla reklam Google i Facebook. Klienci muszą też skonfigurować pocztę, przypisać przyszłą lub istniejącą domenę, ustawić analitykę strony i dodać mapę witryny do Google Search Console. Nic więc dziwnego, że sam proces migracji szczególnie dużej liczby produktów budzi obawy, a z drugiej strony często wymaga pomocy fachowca.

Ważne funkcje do przeniesienia, na których opiera się sklep online

Migracja sklepów na platformę Shopify app store staje się coraz bardziej popularnym wyborem. W Polsce obecnie działa na niej już ponad 4 tysiące sklepów internetowych, a ich liczba nadal rośnie. Przede wszystkim interesujące są płatności dostępne na Shopify, więc platforma ta staje się atrakcyjną alternatywą dla innych popularnych rozwiązań e-commerce w Polsce – na przykład IdoSell, Shoper, Click Shop, Prest Shop czy WooCommerce. Jak czytamy na https://grzegorzsekowski.pl/blog-o-ecommerce/, kluczem do sukcesu okazała się oficjalna integracja Shopify z przelewy24. To spowodowało, że platforma stała się kompletnym narzędziem do prowadzenia sprzedaży online w Polsce. Tym samym użytkownicy otrzymali gwarancję bezpiecznych transakcji, stabilności i niezawodności systemu, zgodności z przepisami praz możliwość obsługi zwrotów bezpośrednio z panelu Shopify.

Postaw na Shopify – przenieś swój sklep!

Shopify to kanadyjska platforma e-commerce, działająca w modelu SaaS (Software as a Service). Działa w systemie prenumeraty więc sprzedawcy, za stałą miesięczną opłatą, zyskują dostęp do gotowej platformy. To natomiast umożliwia im uruchomienie sklepu internetowego i sprzedaż produktów online. W ofercie znaleźć można różne opcje – Shopify Light, Basic, Shopify, Advanced i Shopify Plus oczywiście o odmiennych parametrach i cenach, więc dopasowanie odpowiedniego rozwiązania do swoich potrzeb nie jest trudne, a migracja sklepu intuicyjna. Wybierz szablon i zacznij zarabiać za pośrednictwem Shopify!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *