Landing page a pozycjonowanie stron internetowych

Landing page, czyli strona docelowa, jest coraz chętniej stosowana w trakcie różnorodnych kampanii internetowych. Umiejętne jej użycie potrafi przynieść zaskakujące efekty nie tylko zwiększające sprzedaż czy też grono zadowolonych klientów, lecz także wspierające pozycjonowanie stron danej marki. Czym jest landing page oraz o czym należy …

Poznaj szczegóły

Apteki online – jakie produkty oferują?

Powszechny dostęp do Internetu, jak również ewoluujące zachowania i oczekiwania klientów sprawiły, że działalność aptek internetowych zintensyfikowała się. Bogaty asortyment i szczegółowe informacje o produktach, jak również możliwość ich porównania przyciągają do robienia zakupów za pomocą wirtualnego koszyka.

Poznaj szczegóły

Blogerze – napisz książkę, wydaj e-booka

Czy kiedykolwiek myślałeś o dzieleniu się swoją wiedzą z innymi? Jeśli lubisz pisać, wydanie własnej książki (w formie drukowanej lub tylko jako e-book) może być idealnym pomysłem dla Ciebie. A może właśnie prowadzisz własnego bloga i posiadasz dużą liczbę odbiorców, posiadasz gotowe treści na własnej …

Poznaj szczegóły

Jak skutecznie reklamować restaurację?

Branża gastronomiczna to branża pełna wyzwań dla marketingowców – w końcu konkurencja jest ogromna. Dobrze zaplanowana strategia, wykorzystująca wiele płaszczyzn i docierająca do różnych grup docelowych, pozwala osiągnąć sukces, jakim jest restauracja wypełniona klientami po brzegi. W poniższym artykule podpowiadamy, jak to osiągnąć.

Poznaj szczegóły

Wpływ RODO na systemy IT

25 maja zacznie obowiązywać Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, czyli RODO. Choć nazwa ta została odmieniona przez wszystkie możliwe przypadku – nadal wielu przedsiębiorców nie jest gotowych na wejście w życie nowych przepisów. A dotyczą one wszystkich firm – zarówno największych korporacji jak i …

Poznaj szczegóły