4 Szalenie proste, ale pomijane taktyki, które przyspieszają Twoją przedsiębiorczą karierę

Zastanawiałeś się, czy robisz wszystko, co w swojej mocy, aby Twoje wysiłki na rzecz przedsiębiorczości zakończyły się sukcesem.

Poznaj cztery proste, ale często pomijane wskazówki, aby odnieść sukces jako przedsiębiorca.

1. Rozwiń sieć zaufanych mentorów.

Dwa największe wyzwania dla przedsiębiorcy to czas i pieniądze. W pierwszych dniach nowego biznesu będziesz miał zbyt mało cennych zasobów, ale sieć mentorów z odpowiednim doświadczeniem może ci pomóc w osiągnięciu sukcesu.

Po pierwsze, co jeśli czujesz się zagubiony lub zdezorientowany podążając swoja drogą? Uczenie się od liderów biznesu, którzy stawili czoła podobnym wyzwaniom, z którymi masz do czynienia, może pomóc Ci przyspieszyć naukę. Pomoże to zaoszczędzić cenny czas na znalezienie rozwiązań, które w przeciwnym razie byłyby trudniejsze do odkrycia.

Po drugie, sieć dobrze skomunikowanych osób może ułatwić Ci postawienie stopy w drzwiach podczas próby spotkania z inwestorami. W wielu przypadkach najlepsi inwestorzy venture capital spotykają się z przedsiębiorcami, którzy są do nich kierowani przez zaufanych ludzi.

Pamiętaj, że mentoring nie jest czymś, co można wymusić. Nie pytaj nikogo o znajomość firmy, aby zostać mentorem. Traktuj to jak każdy inny bliski związek. Staraj się poznać osobę, aby stworzyć prawdziwe powiązania. Jeśli okaże się, że istnieje połączenie, z czasem rozwinie się cenna relacja mentor-podopieczny.

 

Pomocne mogą się okazję jakie dają równego rodzaju konferencje, seminaria – konferencje24h.pl albo znajomości jakie możesz uzyskać na rożnego rodzaju szkoleniach – szkolenia24h.pl

 

2. Poznaj potrzeby i zainteresowania klientów.

Brak poznania potrzeb to często największy błąd, jaki można zauważyć w nowych projektach.

Dharmesh Shah jest dobrym przykładem kogoś, kto doskonale zna i wyczuwa potrzeby klientów. Jest założycielem i dyrektorem technicznym Hubspot, firmy zajmującej się automatyzacją marketingu o wartości ponad 3 miliardów dolarów. Firma zakłóciła świat marketingu cyfrowego dzięki przyjaznej platformie.

Shah ma zwyczaj przynosić misia o imieniu Molly na ważne spotkania. Niedźwiedź jest jednym z kluczowych klientów Hubspot i jest dowodem, że skupienie się na potrzebach użytkowników jest jedną z najważniejszych pracy każdego przedsiębiorcy.

Poświęć czas na rozmowę z potencjalnymi klientami przez telefon i osobiście. Skup się na uczeniu się o nich jako o osobie, a nie tylko jako użytkownik w swojej branży.

 

3. Naucz się analizować dane i budować modele finansowe.

Nigdy nie było łatwiejsze i ważniejsze korzystanie z danych do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Jako przedsiębiorca nigdy nie jest zbyt wcześnie, aby opierając się na danych, aby określić, jaki powinien być Twój następny ruch biznesowy.

Jednak aby podejmować decyzje oparte na danych, musisz najpierw zainwestować w gromadzenie danych w różnych punktach kontaktu podczas podróży klienta. Analityka witryny, zachowanie związane z korzystaniem z produktu , wzrost w mediach społecznościowych i ogólne trendy biznesowe to tylko niektóre z obszarów, które należy regularnie monitorować w celu zrozumienia stanu rozwoju Twojej firmy.

Po zebraniu możesz użyć tych danych do stworzenia modeli, które pomogą Ci podejmować lepsze strategiczne decyzje. Ale budowanie modeli, które działają dobrze, nie jest tak proste, jak nauczenie się kilku formuł. Rozważ skorzystanie z kursu analizy biznesowej, takiego jak oferowane przez internetowe platformy edukacyjne, http://www.szkolenia24h.pl/oferty/kat_zarzadzanie/

Inwestowanie przez kilka tygodni w zapoznanie się z gromadzeniem, analizą i wizualizacją danych znacznie ułatwi przygotowanie się do konkurowania ze sztywną konkurencją.

 

4. Ułatw sobie negocjacje, w przeciwnym razie odpowiedź zawsze brzmi „nie”.

Być może największą różnicą pomiędzy pracą dla dużej organizacji a pracą dla siebie jako przedsiębiorcy jest to, że każdy wydana złotówka wychodzi z własnej kieszeni.

Dla wielu osób negocjacje są niewygodne lub niepotrzebne, ale jeśli nie uda im się negocjować jako właściciel małej firmy, zasadniczo pozbawiasz siebie pieniędzy, które w przeciwnym razie mogłyby zostać ponownie zainwestowane w Twoją firmę. Jak mówią, jeśli nie negocjujesz, odpowiedź zawsze będzie brzmiała „nie”. Mając to na uwadze, weź komfortową negocjację. Nigdy nie zadowalaj się warunkami oferowanymi przez drugą stronę, dopóki ich nie osłodzisz w jakiś sposób.

Zobacz na stronie – http://www.szkolenia24h.pl/oferty/kat_menedzerskie/kat2_negocjacje

 

Zycie jako przedsiębiorcy może być znacznie mniej przewidywalne i znacznie bardziej izolujące niż praca na etacie. Będziesz musiał sam podjąć serię trudnych decyzji biznesowych.

Pamiętaj, że sukces jest efemeryczny, nawet dla najbardziej udanych z nas. Nikt nie pozostaje na szczycie na zawsze. Miej perspektywę, aby wiedzieć, że wszyscy przedsiębiorcy przechodzą trudne okresy, kiedy nie mogą wydawać się właściwym wyborem biznesowym.

 

Czytaj również – http://www.aszkolenia.pl/1347/przedsiebiorczosc-polega-na-pokonywaniu-przeszkod.html

 

Ale budując sieć profesjonalistów, którzy są gotowi udzielić ci porady i dostępu, i inwestując w siebie, aby zdobyć nowe umiejętności, nastawisz się na sukces w przedsiębiorczości.

Ciekawe materiały inne na stronie rynekszkolen.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *