Spokojny sen w podróży? To możliwe!

Wakacje z dala od domu, pełne egzotycznych atrakcji, są fantastycznym pomysłem, ale najpierw trzeba się tam dostać. A może to zająć nawet kilkanaście lub kilkadziesiąt godzin. Jak najlepiej wykorzystać czas spędzony w podróży? Oczywiście na spanie! Zwłaszcza, jeśli chcesz od razu po wylądowaniu zacząć zwiedzanie. Tylko jak to zrobić, gdy (jak na złość) nie możesz zasnąć?

Przede wszystkim warto założyć na siebie wygodne ubranie, zabrać ze sobą wygłuszające słuchawki, a także suplementy diety zawierające składniki wspomagające nadejście snu, takie jak ashwagandha i melatonina zawarte np. Miralo Sen.

1. Wygodny ubiór to podstawa

Niezależnie od tego, jakim środkiem transportu podróżujesz, ważne, aby ubrać się wygodnie i komfortowo. Mowa o T-shircie, miękkich spodniach (np. dresowych) oraz bluzie z kapturem na wypadek, gdyby było zimno.

Zapomnij o ubraniach, które są obcisłe, uwierające lub wykonane ze sztucznych, nieoddychających materiałów. Jeśli lubisz się opatulić do snu, dobrym pomysłem będzie także zabranie małego koca lub chusty. Zdjęcie butów również zwiększy komfort podczas podróży, ale wtedy miej ze sobą dodatkową parę ciepłych skarpetek. I upewnij się, że nikomu nie będzie to przeszkadzać.

2. Wspomagacze snu

Mowa o gadżetach, które pozwolą Ci na spokojny, niczym niezakłócony sen – zatyczkach do uszu, opasce na oczy, słuchawkach wygłuszających dźwięki z zewnątrz i playliście z muzyką relaksacyjną. Możesz też wziąć ze sobą specjalną poduszkę podróżną w kształcie rogala. Sprawdzi się tu także zwykły mały jasiek lub zwinięta bluza. Ważne, żeby było Ci wygodnie pod głową.

3. Odpowiednie miejsce

A jeśli mowa o wygodzie, zadbaj o to, żeby mieć miejsce od okna. Dzięki temu będziesz miał komfortowe podparcie, a także unikniesz konieczności przepuszczania sąsiada, gdy ten będzie chciał skorzystać z toalety. W czasie podróży samolotem unikaj miejsc na tyłach – zazwyczaj jest tam najbardziej gwarno i tłoczno, a fotele mają mniej przestrzeni (ważna uwaga dla wysokich osób).

4. Suplementy diety wspomagające zasypianie

Jeśli nie chcesz od razu sięgać po leki nasenne, warto w pierwszej kolejności rozważyć suplementację. W szybszym nadejściu snu podczas podróży pomogą składniki, takie jak ashwagandha i melatonina, zawarte, np. w suplemencie diety Miralo Sen na noc.

Tajemnica działania Miralo Sen tkwi w odpowiednio dobranych składnikach – melatoninie oraz ekstrakcie z ashwagandy, które skracają czas zasypiania oraz wspomagają nadejście snu. [1] Wystarczy tylko jedna kapsułka Miralo Sen, aby osiągnąć zamierzony efekt. Suplement diety Miralo Sen pomaga też poradzić sobie z jet lagiem, ze względu na zawartość melatoniny która pomaga w łagodzeniu subiektywnego odczucia zespołu nagłej zmiany strefy czasowej. [2]

Przypis:

[1] Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia 1 mg

melatoniny krótko przed pójściem spać.

[2] korzystne działanie występuje w przypadku spożywania 0,5 mg krótko przed pójściem spać pierwszego dnia podróży i przez kolejne kilka dni po przybyciu do celu podróży.

 

 

artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *