Tożsamość, wizerunek marki. Czym jest tożsamość marki?
Wizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Czytaj dalejWizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Czytaj dalejAgencja eventowa podpowiada, jak przygotować event roku! Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To
Czytaj dalejW ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym
Czytaj dalejMarketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie rozwoju firm, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie świadomości marki. Krótko mówiąc, specjaliści od marketingu są odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści,
Czytaj dalejLubisz kawę z mlekiem? Jeśli tak, to z pewnością nie jest Ci obce latte art – czyli sztuka malowania mlekiem na kawie. Wybierając kawę latte lub flat white w dowolnej kawiarni, najczęściej otrzymasz filiżankę z eleganckim mlecznym wzorem. Do najpopularniejszych
Czytaj dalejZwiększenie ekspozycji marki jest kluczowe dla jej ciągłego rozwoju. Podjęcie decyzji o współpracy z agencją to jednak duże wyzwanie, wymagające przeanalizowania sytuacji swojej firmy. Aby wiedzieć, czy zaplanowana strategia marketingowa jest potrzebna, warto zaznajomić się z tym, co agencja reklamowa
Czytaj dalejKobiety uwielbiają rozmawiać, doradzać i kupować kosmetyki. Pozwalają one nie tylko dbać o urodę, ale zwiększają pewność siebie. Bardzo dobrym sposobem na to, aby być zawsze na bieżąco i mieć dostęp do wysokiej jakości produktów jest bycie konsultantką Avon. Tego
Czytaj dalejBillboard reklamowy to jedna z najprostszych, a zarazem najskuteczniejszych form reklamy. O jego skuteczności decyduje jednak kilka kwestii, wśród których zdecydowanie najważniejsza jest odpowiednia lokalizacja. Jak zatem wybrać lokalizacje na skuteczny billboard reklamowy?
Czytaj dalejWalka o potencjalnego klienta i domknięcie sprzedaży stają się z roku na rok coraz trudniejsze – wszystko to za sprawą rosnącej liczby firm i dostawców. Im więcej produktów i usług dostępnych na rynku, tym trudniej przebić się ze swoją ofertą,
Czytaj dalejObecnie jest to konkurencyjny rynek pracy dla wszystkich i możemy się spodziewać, że w ciągu najbliższych kilku lat będzie to trudniejsze. Jak więc wyróżniasz się na tle konkurencji? Istnieje wiele potencjalnych rozwiązań, niektóre bardziej osiągalne niż inne. Jednak będziesz musiał wykonać swoją część
Czytaj dalej