E-book dla firmy – możliwości promocyjne, marketingowe

E-book dla firmy – możliwości promocyjne, marketingowe
5 (100%) 1 vote

E-book dla firmy – możliwości promocyjne, marketingowe

Jak publikować książki elektroniczne dla reklamy i zysku.

Wskazówki dotyczące korzystania z książek elektronicznych w celu promowania firmy i zarabiania pieniędzy

Dla przedsiębiorców wzrost czytania e-booków stworzył wiele możliwości marketingowych i dochodowych.



E-book to książka w formie elektronicznej. Aby trawiła do szerokiej dystrybucji – była sprzedawana w wielu znanych księgarniach internetowych, musi być dostępna w kilku formatach – pdf, epub, mobi. E-book powinien mieć nadany numer ISBN – konieczne przy dystrybucji, sprzedaży na stronach księgarni.

Wcześniejsze e-booki przedsiębiorców to zazwyczaj dokumenty Adobe PDF sprzedawane za pośrednictwem ich stron internetowych jako produkty informacyjne. Opcje takie jak druk na żądanie i publikacje cyfrowe, które były łatwiejsze i tańsze niż tradycyjne publikacje, zwiększyły liczbę samodzielnie publikowanych książek.

Skorzystaj z usług wydawniczych – http://www.psychoskok.pl/custom-publishing-instrument-marketingowy-wykorzystujace-uslugi-wydawnicze/ – Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) dla wsparcia działań marketingowych firmy – custom publishing.

Korzystanie z książek w celach marketingowych nie jest niczym nowym, ale pojawienie się książek elektronicznych i drukowanych na żądanie (lub w niskich nakładach) ułatwiło właścicielom firm łatwiejsze i bardziej przystępne tworzenie książek w celu zwiększenia ich wiarygodności, a także zaoferowania kolejnego źródła dochodów .

 

Zalety publikacji e-booka

Książki elektroniczne oferują wiele korzyści przedsiębiorcom, w tym:

 

  • Możliwość szybkiego wprowadzenia na rynek w zależności od tematu i celu.
  • Niedrogie do opublikowania.
  • Może zwiększyć Twoją wiarygodność na rynku. Ludzie są pod wrażeniem książki szczególnie sprzedanej przez znane księgarnie.
  • Oferuje kolejny strumień dochodów dla Twojej firmy.
  • Może stać się samodzielnym przedsięwzięciem biznesowym.
  • Książki elektroniczne to pasywny dochód , ponieważ tworzysz go raz i może on nadal zarabiać dla Ciebie.

 

Wady publikacji eBook

Podobnie jak wszystkie rzeczy w życiu, istnieją wady tworzenia ebooki, w tym:

 

  • Rynek jest nasycony i trudno jest zauważyć twoją książkę.
  • Jakość treści i formatu ma kluczowe znaczenie. Już nie możesz spisać czegoś i spodziewać się sprzedaży i zarobienia pieniędzy.
  • Książki elektroniczne sprzedają się po niższej cenie niż inne produkty, co oznacza, że ​​musisz sporo sprzedać, by zarabiać.

 

E-book dla Twojej firmy

Być może nie postrzegasz siebie jako autora, niemniej jednak publikacja e-booków może wciąż oferować świetne korzyści marketingowe. E-book, może pomóc ci zwiększyć swoją wiarygodność. Dzięki temu potencjalni partnerzy i klienci mogą zobaczyć Cię jako eksperta (i twoja firmę), a tym samym z większym prawdopodobieństwem wybrać Twoje usługi, produkty. Może to także ułatwić zauważenie Twoich kampanii reklamowych. Wiele mediów poświęca więcej uwagi autorowi i ekspertowi, który ma na Swoim koncie książki.

Co więcej, posiadanie Swojej książki w znanych księgarniach internetowych możesz zwiększyć zasięg na rynku. Dzięki książkom elektronicznym, potencjalni partnerzy i klienci mogą dowiedzieć się o firmie, o Tobie i Twojej fachowej wiedzy z książki a następnie skontaktować się z Tobą za pośrednictwem witryny internetowej w celu uzyskania informacji o Twoich usługach lub produktach.

Pisanie i sprzedawanie e-booków

Jeśli chodzi o pisanie e-booków, jeśli chcesz zrobić dobre, trwałe wrażenie, które przynosi korzyści Twojej firmie, musisz skupić się na tych samych aspektach każdego dobrego biznesu:

 

  1. Potrzebujesz produktu wysokiej jakości, który w tym przypadku jest książką. Twoja książka powinna nie tylko oferować dobre treści, ale także być profesjonalnie edytowana, sformatowana w celu najlepszego oglądania na e-czytnikach i mieć atrakcyjny wygląd.
  2. Potrzebujesz grupy docelowej, która chce przeczytać książkę, którą napisałeś. To, że książka znajduje się na liście książek dostępnych w księgarniach internetowych, nie oznacza, że ​​zostanie zauważona. Podobnie jak wszystkie firmy, musisz mieć plan marketingowy .
  3. Zaprezentuj swoją książkę na szerokim rynku. Możesz sprzedać swoją książkę w wielu księgarniach internetowych, w tym Empik.com, Publio.pl, virtualo.pl i innych. Klienci, czytelnicy tych księgarni to nowi potencjalni twoi klienci.
  4. Powiedz ludziom o swojej książce . Dodaj swoją książkę do swojej witryny i materiałów marketingowych. Udostępniaj fragmenty i artykuły związane z tematem Twojej książki na swoim blogu i innych stronach internetowych.

 

Pomyśl o korzyściach z utworzenia e-booka na podstawie wiedzy jaka posiada twoja firma i docieraj do nowych klientów.

 

Udostępnij artykuł.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *