Co to są „zimne telefony” i w jaki sposób je ocieplić?

Wśród różnych metod dotarcia do nowych klientów, tzw. zimne telefony budzą najwięcej obaw wśród specjalistów zajmujących się marketingiem. Nic dziwnego – często uznawane są przez Klientów za nachalne, a przez to nieskuteczne. Ale zimne telefony można ocieplić! W jaki sposób to zrobić?

Poznaj szczegóły

Jak powinna być skonstruowana strona internetowa?

Ciężko dziś prowadzić jakikolwiek biznes bez firmowej strony internetowej. Właściwie to niemożliwe. W błędzie są jednak ci, którzy uważają, iż do jej zaprojektowania nie potrzeba przykładać wielkiej wagi. Od tego bowiem, jak jest skonstruowana, zależy bardzo wiele. Na co więc zwracać uwagę?

Poznaj szczegóły

Gdzie znaleźć gazetki z Dino?

Sklepy Dino zlokalizowane są zazwyczaj na obrzeżach dużych metropolii, oraz w małych i średnich miastach. Sieć posiada w Polsce aż 900 placówek, a w każdej z nich, na klientów czeka ponad pięć tysięcy produktów. W większości marketów Dino dostaniemy też pieczywo, w tym: bagietki, chleby, …

Poznaj szczegóły

Jak dobrze określić grupę docelową? Poradnik dla początkujących marketerów

Określenie grupy docelowej dla oferowanych w sklepie produktów nie jest proste. Można zrobić pewne założenia, jednak teoria często rozmija się z praktyką, w związku z tym wymyślono narzędzia, które umożliwią lepsze i szybsze ustalenie grupy docelowej. Pomagają w tym kampania remarketingowa i listy remarketingowe, dzięki …

Poznaj szczegóły

Standy kartonowe, czyli sposób na skuteczną promocję

Standy reklamowe to doskonały sposób na zaprezentowanie danego produktu, wyeksponowanie go i przyciągnięcie uwagi klientów. Najczęściej standy wykorzystywane są w sklepach, nie tylko supermarketach, ale nawet tych lokalnych, a ich zadaniem jest zwrócenie uwagi na promocyjną cenę czy nowy produkt wprowadzony do sklepu.

Poznaj szczegóły