Lokalizacja konferencji — wybór miejsca, obiektu konferencyjnego

Jeśli chodzi o planowanie konferencji, lokalizacja jest kluczowa. Wolisz podróżować do dużego miasta czy uroczej miejscowości w górach, nad morzem lub jeziorem? Uczestnicy konferencji, szkoleń oczekują więcej niż tylko wykładów. Chcą maksymalnie wykorzystać swoją podróż. Sukces organizacji konferencji, szkolenia, eventu zaczyna się od wyboru świetnej …

Poznaj szczegóły

Studia podyplomowe – czy warto się na nie zdecydować?

Wyższe wykształcenie to obecnie bardzo częsty wymóg pracodawców w wielu branżach. Czasem jednak ukończenie studiów licencjackich czy magisterskich to także za mało, by być w pełni przygotowanym do objęcia niektórych stanowisk. Niemal nikt nie ma też wątpliwości co do tego, że konieczne jest stałe dokształcanie …

Poznaj szczegóły

Powody, dla których szkolenia pracowników są warte inwestycji

Słaba wydajność wynika z tego, że ludzie nie wiedzą, co mają robić, jak powinni to robić i dlaczego to robią. Firmy inwestujące w szkolenia czerpią korzyści z lepszych współczynników retencji, wydajności i zadowolenia klientów. Dobrze wyszkoleni pracownicy to koszty, ale na dłuższą metę tworzą lepszą …

Poznaj szczegóły

Tajniki księgowości – czyli za co tak naprawdę płacisz w biurze rachunkowym

Rachunki, faktury, rozliczenia – jednym słowem księgowość. Dla jednych praca i sposób na życie, dla drugich stresujący obowiązek, od którego nie można uciec. Każda pracująca osoba, będzie musiała prędzej czy później zmierzyć się z wymogami urzędu skarbowego. Większość osób, a zwłaszcza firm, korzysta z usług …

Poznaj szczegóły

Do czego może służyć email marketing?

Profesjonalny email marketing to nie wysyłanie przypadkowych wiadomości z informacją handlową (czytaj: reklamą). To przemyślana, zaplanowana i realizowana według ustalonych założeń komunikacja z odbiorcami. Mam nadzieję, że w tym momencie jesteś już przekonany o tym, że warto włączyć email marketing do działań marketingowych Twojej firmy.  …

Poznaj szczegóły

Czym są umiejętności zarządzania, menedżerskie?

Umiejętności zarządzania można zdefiniować jako pewne atrybuty lub umiejętności, które powinien posiadać menedżer, aby móc wykonywać określone zadania w organizacji. Obejmują one zdolność do wykonywania obowiązków wykonawczych w organizacji, unikając sytuacji kryzysowych i natychmiastowo rozwiązując problemy, kiedy się pojawią. Umiejętności zarządzania mogą być rozwijane poprzez …

Poznaj szczegóły