Optymalizacja procesów w firmie – które rozwiązania warto wdrożyć?

Optymalizacja różnych procesów w firmie ma na celu poprawę działania przedsiębiorstwa oraz zapewnienie mu ciągłego rozwoju (w wielu obszarach). Które rozwiązania warto wypróbować, by osiągnąć zamierzone cele? Poniżej prezentujemy kilka rozwiązań!

Poznaj szczegóły

Organizacja targów krok po kroku

Organizacja imprez, w tym także targów nie jest wcale prosta. Wszystkie elementy wydarzenia muszą bowiem ze sobą idealnie współgrać, aby przedsięwzięcie odniosło sukces. Warto się więc postarać, gdyż targi są bardzo ważnym narzędziem marketingowym, stanowiąc przy tym świetne źródło informacji dla potencjalnych kontrahentów i klientów. …

Poznaj szczegóły

Co to jest SEO (pozycjonowanie) i dlaczego jest to ważne dla Twojej firmy?

Search Engine Optimization (SEO) odnosi się do metody stosowanej do zwiększenia pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP) w Google. Opracowanie strategii pozycjonowania dla Twojej firmy może pomóc przyciągnąć klientów do Twojej witryny, a także zwiększyć sprzedaż i przychody.

Poznaj szczegóły

Pracodawco, zadbaj o swój wizerunek w sieci.

Dbając o renomę firmy, powinieneś również troszczyć się o jej Employer branding. Doświadczenia Twoich pracowników mogą znaleźć się w sieci szybciej niż sądzisz. Opinie o pracodawcy łatwo opublikować w znanych serwisach. Znacznie trudniej jest jej się pozbyć, gdy należy ona do negatywnych. Dlatego, zamiast obawiać się fali hejtu ze strony …

Poznaj szczegóły

Powitania

Obecnie coraz więcej firm decyduje się na własne przywitanie dla dzwoniących na infolinię, przekazanie w ten sposób informacji lub możliwość wyboru konkretnego połączenia po wysłuchaniu zapowiedzi. W odpowiedzi na oczekiwania firma powitania.pl oferuje nagrania realizowane przez doświadczonych lektorów.

Poznaj szczegóły

Jaka jest różnica między konferencją, seminarium, warsztatem i sympozjum?

Istnieje wiele różnych rodzajów wydarzeń akademickich i biznesowych, w których możesz uczestniczyć, takich jak konferencje, seminaria, warsztaty i sympozja. Każdy z nich ma swoje zalety i wady i generalnie mają inne cele i cechy. Rozmiar danego eventu jest na przykład dużym czynnikiem decydującym o tym, …

Poznaj szczegóły

Czy e-mail marketing jest dalej skuteczny?

Dane pokazują, że ponad 2 miliardy ludzi korzysta z mediów społecznościowych co miesiąc, więc firmy starają się skupić wiele wysiłków marketingowych na kultywowaniu swojej obecności w Internecie. Błędem jest jednak sądzić, że media społecznościowe to jedyny sposób dotarcia do konsumentów.

Poznaj szczegóły

Co to są „zimne telefony” i w jaki sposób je ocieplić?

Wśród różnych metod dotarcia do nowych klientów, tzw. zimne telefony budzą najwięcej obaw wśród specjalistów zajmujących się marketingiem. Nic dziwnego – często uznawane są przez Klientów za nachalne, a przez to nieskuteczne. Ale zimne telefony można ocieplić! W jaki sposób to zrobić?

Poznaj szczegóły